Saturday 28 May 2011

Jedna etapa konci... - California XXXII

Nebo bych spis mela rict sesta etapa konci? Dostala jsem totiz full-time contract v LinkedIn na lokalizaci jejich webove stranky=jejich produktu do cestiny, na kazdy (mensi) jazyk nabiraji dva lidi s moznosti plneho pracovniho uvazku po skonceni tohoto, 16-tydenniho kontraktu. Bude to pro me a pro nas vsechny velka zmena, protoze kluci budou muset byt cely den v nejakych zarizenich, coz je mimochodem velmi draha zalezitost - celodenni skolka pro Adu 5 dnu v tydnu je za pouhych $1.500 mesicne - a budeme to muset nejak logisticky zvladat, dopravovat je vcas do skoly a ze skoly.

Bude to moje teprve treti zamestnani v zivote, prvni tady ve Statech, a je to definitivni tecka za moji celoddenni peci o svoje vlastni deti. Po sesti detech a 17 letech v domacnosti se budu snazit se zaradit zase zpet do pracovniho tempa. Premyslela jsem, jestli me to nebudu nahodou moc rozcilovat, poslouchat nejake nedokonale nadrizene, delat co budu muset delat, a ne co bych si myslela, ze je potreba udelat atd. Asi jsem si dost na svoji 'nezavislost' zvykla, ale snad jeste nejsem taaak zkostnantela, abych se neprizpusobila. Hlavni asi ale je, ze se tesim, ze si zkusim, jak to tady chodi, jak se lidi k sobe chovaji v pracovnim prostredi a budu proste vedet o Americe neco vic, o pravdepodobnem zlepseni sve anglictiny ani nemluve (a psani s ceskou diakritikou jakbysmet).

LinkedIn.com je socialni medium, profesionalni network pro profesionaly po celem svete. Minuly tyden se stali s velkym uspechem verejne obchodovatelnou spolecnosti jako prvni ze socialnich medii a letos maji planovany rust z 1200 na 2000 lidi. Sidli nedaleko hlavniho stanu Google v Mountain View a je to tam velmi prijemne prostredi, jak jsem byla na interview. Venku spousty stromu, lavicek, parky, voda, nizke moderni budovy, a i vevnitr to vypada mnohem pratelsteji, nez v zcela korporatnim Cisco, kde jsem mela minuly kontrakt, kam jsem vsak nakonec nenastoupila, protoze byl Adamek jeste malinky, a nechtelo se mi odejit do plneho uvazku. Takze ted mi to za tyden 6/6 zacina, priste se asi dozvite, jak to tady chodi:) Jestli zbude jeste vubec nejaky cas.

3 comments:

Jana said...

Jitus, preju at se Te v novem kolektivu libi a at vsechno klapne s logistikou kluku apod. :-)
a az se zapracujes, muzes me mozna jednou poradit, jak se z LinkedIn odhlasit ;-)
xo

Jitka Adeleke said...

Koukala jsem na to a pry to jde pod Account --> Close account atd. Ale takove tady radi nemame:)

Diky, zatim je to moc fajn. J.

Jana said...

hahaha, ja vim :-)
tak uz jsem to zkousela nekolikrat, ale vzdycky to "momentalne nemuzou provest"
no, nevadi, zase tak hrozne me "neobtezujete" :-))

hlavne, at se Te v praci libi!
xo J.